New Profile Posts

  1. Adseds_
  2. Adseds_
  3. Adseds_
  4. Adseds_
  5. Adseds_
  6. Adseds_
  7. Adseds_
  8. Adseds_
  9. Adseds_
  10. defman
    defman Wet
    Yo, you are getting hate from so many places. Stay safe man! I haven't seen you online yet, but when I do I will be so proud to see my Boy Flea//Dream a T-Mod Rank!
    1. Wet
      Wet
      I don't care about haters, they're just jealous ;)
      Oct 18, 2017 at 5:35 AM
  11. defman
    defman Badjumpbug
    2b2t For life! Gang Gang going to ask Staff or Developers to maybe grant my wish! #GoodOldMemes
  12. IRhyme_ (totally legit)
    IRhyme_ (totally legit)
    I can't understand how idiotic that guy is. locks the thread, even though the reporter or anyone else can supply more proof. :D
    1. View previous comments...
    2. IRhyme_ (totally legit)
      IRhyme_ (totally legit)
      Yea, and you're idiotic.
      Oct 17, 2017 at 9:35 PM
    3. Not_ezEscape
      Not_ezEscape
      I know, hate me.
      Oct 17, 2017 at 10:36 PM
    4. oPolaz
      oPolaz
      First of all, you're my dick sucker, so get on your knees and suck my dick. Second of all, "David'" is also a girl's name you fucking immigrant. Third of all, I loved Slovenia and ez_escape made me love it even more.
      Oct 17, 2017 at 10:57 PM
  13. defman
    defman
    A new time has come for The ''Polar Texture Pack'' to be made and the ''DefmanTheClient'' Should be made.
  14. defman
    defman Rezar
    Hello! How would you like to hear that a new product has come to Minecraft it is called "Defman The Client" (Gonna be hard to find that 1 am I right?
  15. BRASTYY
    BRASTYY oPolaz
    applications are not public anymore no applies to trash on now D:
    1. oPolaz
      oPolaz
      I shit on those infants
      Oct 17, 2017 at 6:12 PM
    2. BRASTYY
      BRASTYY
      LOL
      Oct 17, 2017 at 6:16 PM
  16. Rezar
    Rezar Pengurino
    Rezar:Hello pengu
    pengu: :(
    Rezar:whats the problem?
    Peng: eh....
    Rezar: /tphere pengurino
    peng: <3 Thanks for bringing me back !!
    Rezar:ay ay bro :)
    miss you :(
    1. Wet
      Wet
      Me too :(
      Oct 17, 2017 at 5:51 PM
  17. gvns
  18. oPolaz
    oPolaz
    xenforo is so god damn easy to configurate, even the add-ons and people still have trouble with it, kudos to you maj friendd.
  19. oPolaz
    oPolaz
    >tfw you can't even see your own application because some braindead cunt hasn't thought about how to set it to ''private + yourself''
  20. oPolaz
    oPolaz Biologically
    u faggit, bad staff, you deserf it
    1. Biologically
      Biologically
      yes i faggit, i bad staff, i deserf it very true ino have autism btw
      Oct 17, 2017 at 8:23 PM
    2. oPolaz
      oPolaz
      Nibba git Un descoord
      Oct 17, 2017 at 8:25 PM
    3. Biologically
      Biologically
      which acc papi
      Oct 17, 2017 at 8:33 PM