Accepted DiamG0D's Punishment Appeal

Discussion in 'Accepted Appeals' started by DiamG0D, Feb 3, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DiamG0D

    DiamG0D New Member

    Joined:
    Jan 26, 2021
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Ratings:
    +0 / 0
    In Game Name:
    DiamG0D
    What version were you on (1.7.10, 1.8.9, 1.9 etc):
    1.8.9
    Server:
    KitMap
    Punished For:
    ( Glitching ) askip
    Punished By:
    KcNai
    Guilty:
    50%
    Proof:
    alors la base Otr avais 1dtr pour raidable sa base et du coup j'ai voulu use bug arc je savais pas ct pas auto donc il ma dis de plus le faire j'ai plus fait apres j'ai neth star tp dans la base otr il ma ban pour glitching j'ai etait deban/ Mais j'etais dans la base otr il mon att et mon critique ect et le modo en question ne voulais pas me tp dehors alors qu'il ma false ban du coup j'ai glitch pour back et il ma reban
    Mais c normal il voulait pas me tp dehors alors qu'il ma false ban il me regardais crevé j'ai tout les records en alt f10 si tu veut voc je te les montres sans aucun probleme ^^
    Why do you think you should be unpunished:
    parce que je trouve qu'il aurais pu me tp en dehors pour au moins que je parte et pas que dec je me fait deban il me tue et je suis vraiment désoler pour ce que j'ai fais je le referais plus !!
     
  2. Redha

    Redha New Member

    Joined:
    Dec 31, 2016
    Messages:
    19
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    3
    Ratings:
    +15 / 0
    Unbanned, don't do it again.
     
Thread Status:
Not open for further replies.
  • About Us

    ColdNetwork is an online Minecraft: Java Edition network. We are constantly working on Improvements to ensure the best experience for our Players. This is the only official website for ColdNetwork.
  • © 2022 ColdNetwork

  • Visit Our Store

    In-game items and perks can be purchased on our online store to help improve your gameplay. Thanks for the support!

    Store