[Danieltheworm] Trash talker taken out

Discussion in 'Media' started by Danieltheworm, Feb 14, 2018.

  1. defman

    defman Well-Known Member
    Summer Banned OP-Factions Host

    Joined:
    Feb 16, 2017
    Messages:
    2,442
    Likes Received:
    395
    School Bomber replies.
     
  2. IdrissGamer98

    IdrissGamer98 Well-Known Member

    Joined:
    Jan 2, 2017
    Messages:
    168
    Likes Received:
    241
    Great!
    that's me nether archer, idk why but i get likes in every comment i post in any of your vids xd
     
  3. Danieltheworm

    Danieltheworm Senior-Mod
    Staff Member Senior-Moderator Youtubers Manager Bald Eagle

    Joined:
    Sep 10, 2016
    Messages:
    1,362
    Likes Received:
    218
    my fans are gold :)
     
  4. IdrissGamer98

    IdrissGamer98 Well-Known Member

    Joined:
    Jan 2, 2017
    Messages:
    168
    Likes Received:
    241
    but, you're pure diamond <3
    yeah happy valentine day
     
  5. Zphre

    Zphre Well-Known Member

    Joined:
    Mar 12, 2017
    Messages:
    487
    Likes Received:
    71
    dont worry man he a squeaker
     
  6. TheAlmightyStranger

    TheAlmightyStranger Well-Known Member
    Banned

    Joined:
    Feb 2, 2018
    Messages:
    188
    Likes Received:
    104
    We need dumb rating for replies like these lmao..
     
    • Winner Winner x 1
  7. Nicolas88Gamer

    Joined:
    Feb 11, 2018
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Jajaja Good one s
     
  8. Callmepro3

    Callmepro3 Well-Known Member
    Summer

    Joined:
    May 31, 2017
    Messages:
    871
    Likes Received:
    321
    wanna collab :D:D
     
  9. Danieltheworm

    Danieltheworm Senior-Mod
    Staff Member Senior-Moderator Youtubers Manager Bald Eagle

    Joined:
    Sep 10, 2016
    Messages:
    1,362
    Likes Received:
    218
    you probably dont understand jokes :eek:
     
  10. Panqu

    Panqu Well-Known Member
    fLICKGAME

    Joined:
    Apr 19, 2017
    Messages:
    1,380
    Likes Received:
    284
    that guy cheats btw xD
     
    • Disagree Disagree x 1